Wednesday, 10 October 2012

skali lg....

aku xtau arr naper sem nie aku mcm main2... klu nak kata sem2 lepas aku confident dpt dekan xjgak... tp naper sem nie aku ram xley buat final...hmmm...

apa2pun, ari nie aku nak abis dah mgt...tinggal g 2 paper....xtau arr mcm mana result kali nie.. nak kata aku dok main2, dok on9, dok tgk tv, xjgk.. bukannya 24jam pun aku wat benda2 tuu.. klu dah tension sgt tgk buku, aku kuar lah tgk tv ka, gi lib utk on9 ka... hmmm... dah tbyang dah kat teling aku, mak ayah aku kata..." tgk org tu, bley ja wat,...kakak dok main2 sgt, jd mcm nie la..."....hmmm..ntah la,..

yg penting setakat aku bersyukur atas segala kurnian-Nya.. aku dok mengeluh bukan sbb aku xbersyukur tau... cuma aku memang risau tahap bangang dah nie...!!! aku rasa nak MARAH, nak BENCI org tuu,org nie....MELUAT, SEDEY..mcm2...

*moga hati ini ditetapkan iman dr buat benda pelik2...& terus bersabar dgn ujian-Nya....amin...

dr pena addinfarhani...('',)