Monday, 22 October 2012

tika bersama KELAB RPI

sem 4 nanti, aku xjd lg dah ajk KRPI(kelab rakan pusat islam)... dah 2 sem dah aku pegang jawatan tuu n utk sem depan aku nak bg peluang kat muka2 baru plak..selama aku dok ngan KRPi, mcm2 benda dpt dipelajari,mcm2 pengalaman dpt aku kutip, mcm2 masalah dpt aku tempuh,..n hah!! mcm2 "gosip" aku dpt tau..hehe...

walaupun agak sibuk, but aku gembira coz dpt kenai ngan ramai org, dpt try nak handle prog....
nie antara aktiviti yg KRPI buat....

nie time konsert islamik..
(al-mawlid n unic)

time pi lawatan ke pusat falak,
pulau pinang
siswi RPI

sblm pulang stlh 2 hari di pusat falak...

first time kena pegang bunga manggar..
tike "pertandingan perbarisan" maulud

semangat!!

kat dewan perdana..
nak tunggu result...


alhamdulillah.. even first time kami join,
but we get JOHAN utk kategori student...

presiden KRPI mewakili group KRPI



SUKANEKA RAKYAT


today is our birthday...


selain tu, aku jgak terlibat ngan KEM HALAQAH as fasilitator, KURSUS PENGURUSAN ORGANISASI(KPO),...then time Ramadhan pun, KRPI, IMAN n JPK MALINGJA bkerjasama utk prog. bukak posa, qiyamullail n tadarus al-quran....

moga2, utk sem yg akan dtg, kepimpinan baru KRPI dpt menganjurkan aktiviti yg lebih menarik n bermanfaat...

utk berdakwah, tidak semestinya perlu berceramah, berforum,.. but ianya bleh jga dilakukan melalui aktiviti2 riadah, cume apa yg perlu dititikberatkan ialah pengisian prog itu agar tidak lari dr objektif asal program itu dianjurkan....insya-Allah...

dr pena addinfarhani...('',)