Tuesday, 30 October 2012

VIP2.....


hmm... sblm nie aku xpernah berpeluang untuk menemui VIP2 ternama... coz, even aku memang ska gi karnival2, tp aku still xleh nak pi klu karnival tu diadakan di tpt yg jauh dr umah aku..

tp bila dah masuk u, aku bley gi karnival,.. yer la, dah wat kat uitm kedah, xkan x p kan???... walaupun kdg2 da org kutuk akan kehadiran mereka, but aku gembira coz aku bley pi tgk.. aku nak pi teguq depa?? hehe,.. tgk dr jauh bley la... tau x kenapa...? mmg arr sblm event tuu berlangsung, mmg akan ada ramai siswa siswi yg complain, tp percayalah, mereka2 yg complain tuu la yg pi serbu karnival tuu dulu.. hehe.. ramai xtau nak habaq la...

karnival sains dan inovasi zon utara


himpunan usahawan jom niaga di uitm kedah
Perhimpunan Perdana Usahawan Belia Siswazah
time turut diadakan pelancaran myagrosis uitm kedah
 Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin
Timbalan Perdana Menteri





Datuk Mukhriz Tun Mahathir
Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri






Prof Madya Dr Haidar Dziyauddin
Rektor Uitm Kedah

hehe.. jgn xtau neh.. la ni upin ipin pun mcm
VIP jgak..hehe,...

Datuk Prof IR Dr Sahol Hamid Abu Bakar
Naib Censelor Universiti Teknology Mara (UiTM)

Chef Zam
demonstrasi masakan
-dpt bubur percuma..hee..
setakat nie jer yg aku ingat.. sbnrnya da byk gi gambaq, tp kbykkannya agak blur2 ckit....
xpalah, t klu da masa, aku update lg...

dr pena addinfarhani...('',)