Saturday, 22 December 2012

adik aku SUNAT!!!

hehe.. kul 9 pagi ari sabtu(24/11/12) adik aku dah da kat klinik ngan abah,mama n fareez... dlm kul 10 pg, adik aku tuu selamat tiba di umah.. muka dia mcm pedih la ckit.. yer arr.. dia baru jer 8thn, dah sunat.. tp dia sunat nkan sbb kami paksa, but dia yang NAK..

aritu, time start cuti sk, kwn2 dia gtau yg depa nak sunat.. mula2 adik aku tuu xmau sunat gi.. tp bila dgr jer kwn2 dia nak sunat, dia pun nak jgak.. akhirnya dah selamat disunatkan...



time nie, dia baru balik dr klinik...




time nie dia dah start dok jln2 dah...
smlm mak aku kata kat aku, sebenarnya adik aku tuu yg dok mintak nak khatan bukan sbb apa, sbb dia nak ikut ayah aku or abg dia gi masjid solat jumaat.. oleh sbb dia x sunat gi, dia xley la ikut..
cuma time solat sunat hari raya n terawih ja dia ikut... sbb tuu la dia nak khatan jgak even baru darjah 2.. parents aku mmg nak sunatkan dia tp time dia darjah 3...


dr pena addinfarhani...('',)