Friday, 22 February 2013

KONSERT XPRESSI SENI; menggapai seribu impian



alhamdulillah... akhirnya dpt jgak aku pi konsert nie.. since smlm khamis n kelas plak habis 12 tgh, kiranya lpas tuu mmg free lah aku ptg tuu... aku mmg nak pi coz nak pi tgk RABBANI,... selain nak kenal2 kump. DEVOTEES, VAST.. and MAHA...

aku hujung skali-tudung koko...
tepi aku aisyah(bdk akaun jgak),farah,n
kak roomate kwn aku,fairuz n last skali
fairuz(tukang amik gambaq)


kump first yg wat persembahan.. VAST.. yg hujung sblh kiri tuu nama dia Ikhwan(xpasti eja betul ke x) n dia nie student UiTM KEDAH course banking part 6... bangga dowh.. kump nie baru lg and bg aku mlm persembahan group nie 'spoil' ckit jer.. tuu pu sbb muzik lebih kuat dr suara mereka.. tp ok lg, sore pun BEST... depa nie nyanyi 2 buah lagu-taubatku n kekasih yg maha agung....


ni lah MAHA.. dia nie ex-student UiTM KEDAH jgak... la ni dia under UNIC records... dia nyanyi 2 buah lagu-senandung selawat n klu xsilap aku satu lagu lagi tajuk dia solatuwassalam.... best suara dia n bg aku suara dia sesuai utk nasyid kanak2... definisi nasyid kanak2 bg aku ialah lagu nasyid yg bukan jiwang... coz ngan muzik yg bg aku rancak jgak n bila dia start nyanyi ja, aku yakin budak2 akan terpegun...


DEVOTEES... group nie aku dah tau lama dah but xberpeluang nak dgr lagu nie sepenuhnya... so, mlm nie BEST sgt2.. dpt dgr secara live bebbbb!!!!....

yg ujung sblh kiri tuu nama dia HALIM, n dia nie baru ja kawin x sampai 2minggu... thanks sudi hadir ke uitm mlm td ya... n aku rasa belum t'lambat klu aku nak hadiahkan ucapan 'selamat pengantin baru HALIM&SITI SARAH'... n mlm td, isteri dia pun ada tp xtau dok kat mana, yg pasti ada antara penonton...

akuxpasti depa nie nyanyi brapa lagu but yang aku sempat salin tajuk tuu-mahar cinta,alfa n tika dinihari... n aku ska lagu ALFA!!!


n yg ditunggu2 pun muncul jua... RABBANI.... waaaa..... BEST2!!!! n yg dok tgh belah kanan, dia nie lawak.. ska dgr dia celoteh.... bila time nie ja aku xsempat nak salin tajuk lagu depa... yg aku ingat depa nyanyi lagu shahadah n pergi xkembali.. aku nak sgt depa nyanyi lagu Intifada but xdak rezeki since jam pun dah pukul 11.50 mlm dah... tp xpa...BEST2!!!!


nie di p'hujung konsert.. semua group ada n nyanyi lagu 'Teman Sejati'...

slps tuu, ada diadakan sesi 15 minit b'sama artis2 kat luar dewan.. nak amik autograf, nak bergambar, nak beli cd, sumernya ada... tp aku just pi amik gambar2 ja... xsempat dah nak bergamabr skali since org ramai...

VAST..



devotees-mohd,halim,shauqi

farah sempat beratur amik autograf depa...

MAHA...
kump RABBANI dah ada kat atas dah time ie utk sesi m'jamu selera.....

malam nie best sgt.. hilang dah sumer tension2..
ringan sudah kepala eden...
n yg pentig dpt tgk RABBANI live punya...
Alhamdulillah...(^^,)


dr pena addinfarhani...('',)