Monday, 18 February 2013

propose..


di satu pg... pukul 3 pagi yer.. ntah naper ari nie susah nak tidor...

klu kita tgk kat tajuk post nie- propose.. hmmm yes ttg propose...

pernah dilamar?
dilamar di mana?
apa jawapan anda?

yes.. pernah.. wahh.. laju jer jwb.. baru2 nie jer.. ntah serius ntah x, but for me, dia main2 jer as time tuu hampir kul 3++ pg.. xpernah org wat aihhh...

hehe.. xkenai pun org tuu.. kenai time dok chatting jer... time tuu dia tanya pandai masak ker... n aku balas ler, yg simple2 jer tuu pun ntah sedap ke x, since kelemahan aku adalah x reti / xtau mcm mana rasa masin... pelikkan..?? tp itulah kenyataannya...

tiba2 jer dia kata "jom nikah.." .. mula2 terkedu gak.. yer la, xpernah2 org tanya aku, skali dia pi 2lis mcm tuu.. but aku tau, dia nie mesti xtau nak wat apa dah nie... then aku balas "oitt.. kenai aku pun x..."

maka tamatlah sudah sketsa 3pg.. haha..


dr pena addinfarhani...('',)