Thursday, 11 April 2013

semangat terok!!!

semangat dowh!!
haha.. xnyempat2...
awainya...
dah nak balik ka??
paper dah abis??
 

tuu bkan org kata tau.. tuu aku yg kata.. kata kat sapa?? kata kat aku la.. hee..

gini sih critanya... kelmarin, selesai aja solat asarnya, gue terus kemas2 brg...
satu bilik aku sapu, aku mop, aku buang sawang, aku lipat cadar.. sumer lah.. kira complete arr.. cuma yg xkemas, buku2 utk Far n baju... tu jer..  tgh2 aku kemas ada ja org tegur2 aku kowt2 la aku dah nak balik coz depa heran la, last paper ari Sabtu, tp arie Rabu siap kemas dah.. hehe...

time dok kemas tuu, mmg dah ujan.. angin tok sah dok tanya arr.. mmg kuat.. tp best coz xla berpeluh sgt... sambil2 tuu pasang lagu... waa,... mmg xrasa penat pun,.. tp x lama, bila dah start nak lap2, sapu2, mmg penat... huhu..


dr tingkap bilik aku...
elok ja aku abis kemas, fairuz mai bilik aku.. terkejut gak dia tgk tilam dah angkat tepi, cadar dah lipat, beg bersusun2 tepi meja... kami nie mmg excited cikit nak balik.. haha..
tgk2 ada pihak pengurusan kolej murni mai bilik aku... mayb ada org nak balik kot, so pihak pengurusan tuu gi check bilik depa... n mayb ada org gtau yg aku n kembar kemas bilik dah @ depa nampak penyapu, tong sampah dok berjemur, itu sbb la depa mai check bilik tuu... mujuq la time tuu aku dah siap mop dah.. tinggai nak tunggu lantai kering ja... n fairuz plak time tuu dok sembang2 kat bilik aku...

mula2 tuu pihak pengurusan kolej murni pelik laa tgk meja dah berubah tpt, iron board da kat tgh2 bilik, kerusi tunggang-langgang, so aku gtau la meja tuu aku tolak coz nak bg senang sapu n mop since blakang meja tuu pun mmg da byk habukk... yg lain2 tuu berubah coz nak mop...

haa.. baru depa tau betapa rajinnya aku bersihkan bilik, siap panjat meja gii basuh kipass n bersihkan sawang(aku guna penyapu coz aku lupa yg makcik cleaner punya penyapu swg ada kat bilik stor)..

--------- tutt.. tutt.. tutt... -----------

cehh!! nampak sgt yg aku nie bersihkan bilik 2x ja satu sem.. huhu.. time nak masuk n time nak kuar.. huhu...


bersih x???

kul 8mlm, aku, farah n fairuz gi mkn kat kafeteria murni.. nasi yam merah n air kosong... penat+lenguh+letih m'buatkan aku amik keputusan nak makan nasik kat luar ja... xmau tapau2 balik bilik dah.. huhu..



mlm tuu pun aku xstudy pun, aku layan God Of Study samai ep 12 ja, then terus tidor.. esok(arie khamis) nak kena bgn n mandi awai since ada tuisyen FAR ngan cikgu mizal.. haha..

dr pena addinfarhani...('',)