Wednesday, 1 May 2013

nak pergi....!!!

teringin gila aku nak pi pesta buku antarabangsa kuala lumpur 2013...
dr 26 April 2013 - 5 Mei 2013..
di PWTC...

aku nak pi!!! huhu..
xpa lah, xdak rezeki nak pegi..

aku dok Kedah, nak pi KL mmg boleh, naik jer bas @ keretapi then gi dok rumah saudara-mara kat KL.. tp still xleh pi.. ada sebab kenapa aku xpi.. huhu..

nak sgt pi, nak beli novel byk2.. nak tgk juga ada buku apa lgi kat sana, n yg penting, nak sgt jumpa Hanni Ramsul, Aciklana, Ramlee Awang Murshid.. nak minta autograph, nak amik gambar... n aku baru tau yg Tun Mahathir lancarkan bukunya kelmarin.. waaa... huhu..

org kata klu pegi pesta buku, mesti ada jualan buku jer.. jgn xtau, ada byk aktiviti tau...

TUN MAHATHIR bersama isteri

sesi bersama Tun Mahathir


penulis Suri Ryana dan Hanni Ramsul melancarkan novel terbaru mereka; Playboy itu Suami Aku?! dan Biar YM Terus Berbicara...


buku yang aku nak sgt beli!! dah lama dah aku tunggu buku nie...


Aciklana tgh layan peminatnya....


Insya-Allah, aku yakin satu hari nanti aku akan berpeluang ke situ...
sumber: FB KakiNovel n FB Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013

dr pena addinfarhani...('',)