Friday, 10 May 2013

tasha manshahar & syed shamim


siapa mereka..
adk-beradik?
couple?
kawan?
err.. err.. aku xtau...
haha.. hanya mereka dan Allah shj yg mengetahuinya...
aku mula mengenali nama ini bila aku hadir ke MALAM PENCETUS SENI KESEDA UiTM KEDAH dgn my friend yg diadakan di Courtyard UiTM Kedah...
pd mlm tu, aku pelik laa kenapa ramai sgt naik pentas, sampai 10 org (5 llk n 5 prprn) sdgkan nak perform satu lagu ja, tajuk lagu tu "Be Mine"... pentas pula bukanlah besar sgt.. mereka yg naik tu plak tinggi2, pakaian mereka bg aku mmg cantik, coz yg girls pakai tudung, bj labuh... then yg guys plak aku xingat baju apa but santai ja... mmg sweet la..
time tuu aku bru abis kelas AIS n malam tuu hujan.. hajat di hati nak tgk2 gerai jualan but  disbbkan aku terpegun terpesona ter..ter.. dgn persembahan2 tuu, aku ajak kwn aku tu join since klu balik kolej pun bukan boleh masuk bilik.. ada fire drill... so, kami tarik kerusi n kami dok blakang skali... hujan plak berhenti time group ni perform.. memang best la.. walaupun baru firsttime aku dgr, but terus melekat di hati gitu...
okey, ni penyanyi sbnr lagu BE MINE..


Nama : Nur Nadia Natasha Bt Mohd Manshahar
Tarikh Lahir : 22 November 1992
Asal : Sandakan Sabah tapi tinggal di Kajang.
Pendidikan : Ijazah Sarjana Muda Perguruan di IPG ILMU KHAS Kuala Lumpur
Facebook :  Tasha Manshahar (Clora Studio)
Youtube : Tasha Manshahar Youtube
Blog : Little Letters To Myself

Twitter : tashamanshahar 

Nama Penuh : Syed Shamim Al Idrus Syed Abdul Kadir
Nama Panggilan: Syed Shamim
Tarikh Lahir: 27 Februari 1993
Asal: Seremban, Negeri Sembilan
Facebook : Syed Shamim (Clora Studio)
Twitter : ed_acoustica


LAGU BE MINE


syed shamim


dah dgr lagu yg mereka cover utk Mr. Saxobeat.. best!!!


dr pena addinfarhani...('',)