Thursday, 11 July 2013

Pulau Pinang -I'm coming!!!

pergi P.Pinang dgn tinsyu, athirah,filzah n farah - jumpa mak Filzah yg kerja di Hotel Hydro berhadapan dgn Pantai Miami(Batu Feringghi) - hujan, so jln2 dlm hotel sambil diiringi mak Filzah - hujan berhenti, mula melangkah ke pantai - paras air laut naik sbb hujan - mkn bekalan; sandwich sardine hasil tangan athirah n tinsyu - paras air normal, mula menjejak kaki ke pantai...
 "Aku tak kira, alang2 dah sampai, xkan nak sia2kan peluang kan,... aku pandang kanan, pandang kiri,.. line clear,... aku terus bukak kasut n terus melangkah ke arah batu2 tu... yeayyy!! Finally.. airnya sejuk,... bau masin laut n bunyi deruan ombak yg m’hempas batu tempat aku berdiri hampir2 bjaya mgoda aku utk duduk terus di atas batu tu.. tp, sebaik shj aku sedar yg aku hanya bawa sehelai seluar tracksuit, terus aku batalkan niat aku tuu..."
 
 
"... namun, apakan daya, aku hanya insan lemah.. akhirnya aku merelakan air laut itu mencecah kaki seluar aku.. amik kau!! Sampai ke lutut basah lencun!! Haha... biarlah!! Janji puas...(^^,) ..."
 

dr pena addinfarhani...('',)