Tuesday, 6 August 2013

congratulations (^^,)

ada lg sebenarnya tp cuma
gambar mereka2 ni ja yg ada kat aku...
TAHNIAH!!

goodjob n thanks semua yg t'libat dlm penganjuran majlis "DEAN'S AWARD & IFTAR DAY" oleh Faculty of Accountancy....

aku puji arr sapa yg design invitation card ni...
simple but menarik!!!

bangga 'cheq' tgk nama penerima tuu... haha...

sbnrnya, inilah firsttime event sebegini dianjurkan oleh fakulti perakaunan Kedah... sepupu mak aku yg dok kat UiTM Melaka, amik jurusan perakaunan(diploma) jgak, ada tanya, kenapa fakulti perakaunan Kedah xwat majlis utk penerima dekan, hanya bg sijil di pejabat HEA(hal ehwal pelajar)...

kebetulan, dlm batch aku, penerima dekannya ramai... bygkan satu kelas sj ada hampir 10++ penerima dekan.. batch aku sj ada 5 kelas.. tu baru batch aku... n bila aku tanya sepupu mak aku, berapa jumlah batch dia dpt dekan, ternyata berbeza skali dgn situasi aku.. that's why aku cakap dekat dia maybe faktor jumlah penerima yg ramai yg menyebabkan majlis dekan tidak dianjurkan...

so, memang excited gilalah aku bila dgr ura-ura majlis dekan akan diadakan pd sem ni.. sekali betul2 jadi majlis tu.. apa lg, gembira xterkata la...

so disini, aku ingin mengucapkan tahniah kpd presiden SISDA(siswa siwi diploma in accountancy)-saudara Hazmizal, MT2 n ajk2 yg terlibat dlm pnganjuran majlis tu.. goodjob!!

komen aku- majlis tu simple n santai... xlah formal, klu formal sgt pun xbest... nanti siap kena ada protokol lg... yg penting enjoy...

alhmdulillah.. prog tu berjalan lacar... mknn pun sodappp!!!... menu bukak posa:

karipap
tepung pelita
kurma
nasi kismis
ayam masak merah
daging lada hitam
acar timun nenas
air sirap
air oren

Dr. Roshimah

Madam Sazilah
Lecturer Tax sem 5 aku

Sir Hasmad
Lecturer Far 250 sem 4 aku...

Sir Firdaus
Lecturer Ais sem 4 aku













 





persembahan akustik
muaz,ku izzul,amri,asri
aku ingin mencintaiMu





















mood=happy(^^,)

dr pena addinfarhani...('',)