Monday, 4 November 2013

ROBOT fahmie

 
tadaaa... dalam masa 1 jam lebih, inilah hasilnya...
but bukan aku yg buat laa... Farah n Fahmie yg buat...
aku just tolong tgk jerr..
ni actually kerja sk si Fahmie tu la...
kena buat Robot dr kotak since tajuk dia prisma...
so, sblm maghrib tu, mereka kumpul kotak2...
n lepas maghrib terus buat...
 
aku ingat lg,
bila dah siap tu, berlari-lari si fahmie bawa robot tu nak tunjuk dekat aku...
time tuu aku ada dlm bilik, terkejut jgakla, tiba2 dia masuk bilik...
farah plak ada kat belakang fahmie...
fahmie "menatang" robot tu sambil dok tanya aku,
"Kak Long... tengok ni... 'anak' fahmie..." ~anak=robot~
dgr ja perkataan anak, terus aku gelak tak ingat dunia...
dgn mulut tersengih, fahmie cakap dekat aku mcm tu, mmg lawak gila la...
apa2pun, gud job both of u.... thumbs up..(^^,)
 


 

perahan idea addinfarhani...('',)