Saturday, 21 December 2013

Happy Belated Birthday!!(^^,)

bru hari ni berkesempatan untuk post benda ni...
again, happy birthday, ernie!!![18/12]


hari tu ja, aku berpeluang measa 2 jenis kek... haha..

sebijik kek tu, kami kongsi2 duit beli kek fairy...
thanks to kawan kpd Fadz coz sanggup belikan kek ni dr kedai Fairy SP...
thanks yaa!!! 

aku n my housemates buat kejutan dlm kul 6ptg...
actually time mereka nak buat kejutan tuu, aku n ernie ada dlm bilik...
tiba2 ja, farah masuk n suruh aku baca msj..
since aku ngan farah kembar,
so ernie x syakla coz kdg2 farah ada suruh aku baca msj yg mum kami antar...

mesej tu memberitahu yg aku kena keluar sbb nak buat surprise dekat ernie...
*hp aku ada kat luar...
aku keluar je, terus nampak ina pegang kek,
n aku pula diminta utk merakan saat2 itu...
xcukup dgn yg tu, kami turut menghadiahkan ernie tepung+serbuk kari... haha..
gomen na, ernie!!..



and sebijik lg, mak Ernie buat surprise hantar kek ke rumah...wahhh!!
tahu2 je, time kul 7.30++mlm, ada somebody ketuk pintu rumah...
since aku otw nak masuk bilik, aku pegilah bukak pintu..
rupenya, mak ernie n her adik yg datang sambil bawa kek...
terus arr kami serumah panggil ernie...


alololololo.... (^^,)
tinsyu, ernie n her adik...

semoga dgn bertambahnya usia,
menjadikan kamu insan yang mulia...
semakin disayangi dan menyayangi Allah S.W.T...
semakin umurnya berkah,
pahalanya bertambah...
segala urusan dipermudah...

hepi birthday ernie... (^^,)
~ikhlas from addinfarhani~

*since kami berenam xlarat nak perabih kek pink tu, maka sbhgn kek itu mjd rezeki adik2 yg slalu dok main di depan rumah kami... langkah kanan hampa mlm tu noh!!!(^^,)

perahan idea addinfarhani...('',)