Sunday, 8 December 2013

[tajuk] ~Lu pikirlah sendirikkk

Aku sedih ni....
Sedih sbb...
Err sebab...
Xtau nak cakap macam mana...
Tp aku sedih...

Kenapa erk bila aku dah start percaya kat org tu,
org tu buat aku mcm ni...
baik laki ke prpn ke,
Sama ja....
Xdak beza langsung...
Dr dulu smpi la ni!!!
Arghh!!!
Pening kepala...

Aku pelik betul la...
Susah sgt ke nak bukak mulut, beritahu benda sbnr...
tanya aku sendiri, jgn dok buat anggapan sendiri...

Aku xtahulah sama ada benda ni betul ke tidak,
Tp klu ya pun tak betoi, mcm mana org len bleh gtau aku...
Mcm mana org len tu dpt tau dulu dr aku sdgkan KAU jumpa aku hari-hari!!!

Dlm minggu ni jgak, ada org tuu tanya aku,
Apa yg buat aku cepat marah?...

YES, aku mmg panas baran...
Aku cukup pantang klu ada yg paksa aku buat something yg aku xdak mood nak buat...
Aku pantang dgn org yg talam dua muka..
Jgn judge aku based on raut muka aku tau...
Kdg2 aku gelak tawa suka ria tu, hanya luaran shj..
Dlm hati sapa tahu beb!!!

Bukan setakat makan nasi berulamkan jantung,
ntah2 berulamkan hempedu skali kowt...
pahit gituuuu...

Aku pernah cerita dkt my mum...
N my mum XSETUJU dgn cara aku...

My mum kata, biarlah org len buat dekat kita...
Jgn kita buat dekat org len...
My mum kata, xsemestinya org yg kita tolong akan bantu kita semula...
Kdg2 Allah S.W.T salurkan bantuan itu melalui org lain....

So, skrg ni aku hanya perlu relaxkan hati aku ni...
Positif! Positif!
Entah2 org tu nak jaga perasaan aku kowt...
Atau pun, dia tgh tunggu masa sesuai nak inform dekat aku...

Biarlah, aku dah tak kisah!!
Buatlah apa yg korg rasa betul...
Masing2 dah besar kan???


Cuma kat sini aku ikhlas nak ucap byk2 thanks kat semua kwn2 aku...
Especially my housemates yg jgak merupakan classmates...
Kat kwn2 classmates...
N dekat semua yg mengenali diri ini..

Thanks a lot...
Sudi kwn dg aku...
Sudi kwn dgn aku yg kdg2 mood xbetul...
Sudi kwn dgn aku yg suka marah2...
Sudi kwn dgn aku yg skema tahap babunnn tersepittt...
Sudi kwn dgn aku yg suka dok diam...
Sudi kwn dgn aku yg xska keluar jln2...
bukan xska but lebih kpd nak berjimat,
klu Nampak aku gi jln2 tu, hah!!
Adala yg sponsor aku hari tuuu...
Sudi kwn dgn aku yg ska giler mkn...
aku ska mkn ikan keli..

Sudi kwn dgn aku sbb... ntahla... aku xtahu..
Terima Kasih sahabat!!!

Aku bukanlah baik sgt..
Aku boleh jd musuh ketat...
Aku boleh jd pendendam...
Namun, jgn xtahu..
Aku senang utk menghulurkan bantuan jika diperlukan..

And aku sgt2 hargai satu ikatan yg dikenali sbg persahabatan...

perahan idea addinfarhani...('',)