Friday, 21 February 2014

CNBLUE 5th Mini Album ~Can't Stop~


5th Mini Album
[Can't Stop]
release date : 24 Feb 2014
*2NE1 [Crush] and Girls Generation [Mr.Mr]
will release their album on the same date too...
aku tau dr sini...





ni teaser for this album...










perasan x,
ada satu perbezaan dlm album kali ni...
xtahu??

hmm...
cuba scroll up skali lagi...
kat bhgn2 gambar tu...
dpt x?
xtahu jgak??

meh aku citer ckit...
different pd Yonghwa...
coz kali ni dia main piano...

n the BIG2 DIFFERENT adalah pd JUNGSHIN!!!
new hairstyle lorhh...
heee...

ok... berbalik pd album ke-5 nie,
sape2 yg mahukannya bleh through sini...


can't wait for this coming 24/2...
(^^,)

celebrity reactions of CNBLUE CAN'T WAIT
*from CNBLUE BEAT

[PART 1]
Park Shin-Hye, IU, Yoon Do-Hyun

Park Shin-Hye


IU


Yoon Do-Hyun

[PART 2]
Kim Woo-bin, Park Su-hyun, Kwang-hee

Kim Woo-Bin


Park So-Hyun


Kwang-Hee




"cup2!!!... aku lupa laaa... 24/2 aku ada di merbok...
bukan di rumah.. hmmm...
nampaknya kena tunggu bulan April la plak...
coz masa tu baru aku ada di rumah...
...
...
wait a minute... bulan APRIL??!!!
lambat lg la..
huhu...
okey, relaz dlu...
relax..
tenangkan hati...
fikir dulu...
what is needs? and what is wants?
...
...
now... i get it!!
belajar lebih penting!!
dahlah bulan 3 tu final exam...
n skrg ni my last sem... Insya-Allah..."


"...but I have to admit, whatever happens, I still want to wait for the mini album...
it can't stop me from waiting the 5th album...."
addinfarhani



*dgr kata release date diawalkan coz sambutan hangat dr BOICE2... betulker?? entahle.. eden xtau.. sumber ni gtau album tu akan direlease pd 23/2-midnight...