Friday, 25 April 2014

start dah... (^^,)

alhamdulillah...
esok aku akan start kerja dah...

hampir 2minggu goyang kaki kat umah,
so dah tiba masanya aku fikir masa depan...
haha.. amik aku..ayat karangan cerpen aku bg...

pg td aku baru decide nak pi tmpt kerja lama aku...
actually aku malas lg but since one of my housemates dah mula kerja,
secara xlangsung ianya m'motivate'kan aku suruh cari kerja... haha...
n lepas zohor mcm tu, aku geraklah..
n terus gi jumpa Mr.T...
and luckily, he still remembered me n my twins..

but, unexpectedly,
hanya satu jer kekosongan utk cashier
n satu lagi tu utk bhgn vege&foods...
mesti arr aku pilih cashier...
haha... nampak x? jahat ckit di situ...

lepas pegi pasar malam td,
baru aku selongkar bilik cari uniform lama aku...


tadaaa!!!
still elok lg tau..
haha...