Friday, 9 May 2014

Alhamdulillah!!! completo!!!!

waaaa....
macam nak nangis pun ada jgak....

alhamdulilllah!!!

itu jer yg mampu aku ucap skrg...
dah byk kali aku jeling...
dah byk kali aku tengok...

n setiap kali aku jeling,
setiap kali aku tengok,
mata aku terus gi ke subjek TAX370...
subjek yg memusnahkan kegembiraan cutiku
but alhamdulillah...

nak tahu kenape?
alhamdulillah...
kini tamat sudah pengajianku di
UITM Merbok; Diploma In Accountancy....

baru td jer aku check result di UiTM Student Portal n
again, alhamdulillah semuanya LULUS...

hanya tuhan saja yg tahu
gi mana rasanya hati ini...

bygkan!!!
dr pkul 12 mlm td hinggalah jam 9 td
satu email dr uitm pun xdak...
tanpa jemu, aku still setia menunggu depan yahoo email...

"klu result lambat tu
petandanya ada yg xkena ngan result tuu...
n sape2 yg dpt awai,
of course result mereka boom2 punya..."
-pendapat from one of my rakan sekerja~


aku tepon my mum since dia dah sampai office dah...
n she said congrats kat kami berdua...
alhamdulillah...(^^,)

actually aku nak komen ckit about my result...
but xsempat dowh...
aku dah nak masuk kerja dah...
baju ngan tudung xiron lg,
sarapan pun belum...
ketaq perut punya pasai...
so, nanti malam aku komen...
huhu.... (^^,)