Sunday, 3 August 2014

SALAM AIDILFITRI

SALAM AIDILFITRI


belum terlambat rasanya for me utk ucap
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin
buat semua Muslim...

diharapkan semuanya menyambut secara beserdahana yer...
no lebih-lebih...
no bazir-bazir...
no buang-buang...
ingatlah di saat kita melakukan pembaziran,,
masih ada yg memerlukan...

Aidilfitri pd kali ini, my family just stay dekat Kedah jer...
selalunya, kami akan pulang ke Selangor...

usai shj menunaikan Solat Sunat Aidilfitri n menziarah kubur,
kami terus menuju ke rumah Tok...
n yg menarik perhatian aku ialah
(setelah sebulan xbalik kg)
tadaaa!!!


pokok rambutan...--> rambutan touch&go...
coz ambik jer, terus makan..
xpayah nak jenjat dah...haha...


kiranya raya kali ni, semuanya aku tibai...
apa yg dihidang, itulah yg aku makan..
tp bukanlah gelojoh mcm sebulan xkena nasi...
melampau dowh!!
just makan xlebih dari 2 kali tambah la...
pening xayat aku??? nak cover sbnrnya...[--']

rambutan, manggis, langsat, dokong, tembikai...
ketupat, nasi impit, rendang ayam..
mee goreng, mee udang, nasi ayam,
sup tulang, nasi briyani, spaghetti bolognese,
nasi tomato ayam, laksa, serawa labu, keropok lekor...

itu semua aku melantak antara
first day raya hinggalah hari ini, raya ke-6...
berat jgn tanya arr...
bulan 9 nanti, baru aku timbang..
huhu...


pics from AzlinMisri

okeyhh...
since esok dah start sk (klu di kedah ler),
so focus study semula yerr adik-adik...
my kawans pun ada yg dah nak kena balik semula
ke tempat pengajian mereka...
ada yg di UiTM...
ada yg di UTeM..
ada yg di Mesir...

aku ucapkan Gud Luck & Study Smart okeyh..
don't study hard jer,
you need to be smart tooo....
(^^,)

"... last words...
Assalamualaikum...
Selamat Hari Raya Aidilfitri...
Maaf Zahir & Batin
sayonara..."
-addinfarhani-