Friday, 14 August 2015

~Alhamdulillah~

~Alhamdulillah~
actually it's not the best result,
but I deserved it (--',)...

yup... td bru jer check result...


*seriously time degree ni xmcm time diploma dulu...
nk check result jer, terus terbayang mcm nak failed...
that's the difference between dip and deg..
dolu2 xrasa apa pun bila nmpak C..
tp skrg, the C=ketaq lutut+seram sejuk...
sdgkan mmg dr dulu dh tau yg grade c=failed(repeat)

actually, ramai jer yg dpt result through email last night/pg2 buta td...
and ada jer yg update at FB... but bila aku bukak my email around 1 am,
huhu xdok pownnn!!! mmg ketaq lutut...
so aku decide nk check through student portal,
tp kena tunggu 9pg laa..


tiba2 pg td, my twin soh aku bukak email,
since result dia dh masuk...
orait, to be more specific, pkul 8.45 am td bru aku bukak...

and yeah!! dh masuk!!!
terus aku click+scroll down & tgk kotak kanan plg hujung...
xtgk pun dpt brapa.. just nk tau lulus ke x... LOL


~Alhamdulillah~
semuanya LULUS...

yeah.. it is not my best result,
but I'm happy... you get what you give right?..
(^^,) so I deserved it since I byk main+tidoq+makan...huhu..

as what I post b4 at ~no title~,
I do feel that I can do better than that...
so, addinfarhani needs to study smart
for this coming semester...

chaiyok!!
がんばろう-Ganbarou!!
you can do it!!!
semangat jer lebih!!!
haha(--',)