Monday, 31 August 2015

[HADIAH] Sketching by CikEN...

actually addinfarhani ada join GA from CikEn
and the prize is CikEN akan sketch pic yg diberi oleh peserta...
when the result diumumkan,
kesemua peserta yg join tu adalah pemenang utk GA tu..
~arigatou~

sketch tu addinfarhani terima kelmarin
but only mlm ni ada masa nak update (--,)
apa2pun, thanks CikEN for the sketch....(^^,)
and this is the pic hasil sketch CikEN...
~Thanks again~


bila kulihat pic ataih ni,
tetiba teringat akan satu scene dlm citer P.Ramlee...
alaa... citer tu la... ermm.. apa ntah tajuk dia...
hahh!!! SenimanBujangLapok!!!

[vid from HERE]

"...walau pun rupamu tidak ku kenal,
tetapi lobang hidungmu tatap menjadi pooojaannn hatiku!!!
CUT! CUTTT!!..."

it can't be helped neee(--',)...
bcoz area hidung tu lah yg menjadi tatapan pertamaku
saat melihat hasil sketch...haha..(^^,)
~juz lawak2 ja naahh... hehe...(^^,)~